Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju

ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej   w Solcu- Zdroju

Przewidywane rozpoczęcie pracy na stanowisku: 08.04.2021r.

Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie.

Wymagania niezbędne: 

  1. wykształcenie minimum podstawowe oraz posiadanie dyplomu ukończenia kursu lub szkoły na jednym z kierunków:

- pielęgniarka dyplomowana,

- opiekunka domowa,

- opiekunka środowiskowa,

- opiekun medyczny,

- opiekun osoby starszej,

  1. obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a w przypadku braku obywatelstwa polskiego - posiadanie znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
  2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  5. nieposzlakowana opinia,  

   Wymagania dodatkowe:

  1. samodzielność, sumienność i obowiązkowość;
  2. odpowiedzialność;
  3. umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość,  umiejętność pracy w zespole);
  4. wysoka kultura osobista,
  5. doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
  6. prawo jazdy oraz własny środek transportu.

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. czynności higieniczno-pielęgnacyjne,
  2. czynności gospodarcze,
  3. czynności opiekuńcze,
  4. czynności aktywizujące społecznie,
  5. przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
  6. prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
  7. bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi i pozostałymi pracownikami GOPS w Solcu- Zdroju
  8. inne zadania zlecone przez Kierownika.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. oświadczenia:
  4. a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  5. b) o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

Dokumenty dodatkowe- kserokopie:

  1.  świadectwa pracy;
  2.  zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach;
  3.  inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku.

 Dokumenty aplikacyjne należy złożyć na biurze obsługi interesanta w budynku Urzędu Gminy / GOPS w Solcu- Zdroju bądź wysłać pocztą (z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na opiekuna”) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju, ul. 1- go Maja 10, 28-131 Solec- Zdrój .

  1. Termin przyjmowania ofert upływa   dnia 07.04 o godzinie 12:00. Oferty    złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
  3. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 3776039 wew. 27
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie GOPS.