INFORMACJA O PROGRAMIE „DOBRY START” 2021/2022

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu - Zdroju informuje, że od 1 lipca 2021 r. weszło w życie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. (Dz. U. z 18 czerwca 2021 r., poz. 1092), zgodnie z którym zmieniły się zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Zgodnie z nowym rozporządzeniem wnioski o ustalenie prawa do świadczenia „Dobry Start” będzie można składać tylko w formie elektronicznej. Tym samym wnioski papierowe składane dotychczas w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej zostały wyeliminowane.

Od 1 lipca 2021 r. obsługę programu Dobry Start przejął Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Terminy składania wniosków nie uległy zmianie, nabór według nowych zasad rozpoczął się zgodnie z poprzednim rozporządzeniem, czyli od 1 lipca i zakończy się 30 listopada.