Twoja przeglądarka jest stara i nie obsługuje tej strony w poprawnym formacie.
Proszę zaktualizować przegladarkę do nowszej wersji lub wybrać inną z listy poniżej.

FierFox Google Chrome Opera Internet Explorera Safari
A A A
Wersja dla niedowidzących

Deklaracja dostępności

Raport o stanie zapewniania dostępności

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 [ pdf ].

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021 [ pdf ] - w formie dostępnej.

Deklaracja dostępności Strony internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Strona używa grafik aby przedstawić tekst.
  • Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków.
  • Treści spod kursora nie spełniają wszystkich trzech głównych wymagań.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Stefania Bartnik.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 413776039

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju
  • Adres: ul. 1 Maja 10
    28-131 Solec-Zdrój
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: 413776039

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Do budynku można się dostać 1 wejściem od ulicy 1 Maja.  Przy wejściu znajduje się podjazd dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Brak jest windy, ale schody i korytarze spełniają normy szerokości. Schody posiadają spocznik.

Są pochylnie. Brak platform i pętli indukcyjnych.

Toalety nie są przystosowane dla odób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla oraz brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Jest możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.

Dodatkowo zapewniamy możliwość wyjścia do osoby niepełnostrawnej.

Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Loga